vakantie - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: ria en nel

Blijf op de hoogte en volg

01 November 2012 | Nederland, Vlaardingen

eindelijk , eindelijk, weer eens een bericht van ons. Het is nu wel onze laatste dag, maar niet eerder de mogelijkheid gehad om te schrijven. We zitten nu in KAAPSTAD.
We zijn nog bij de ZANDDUINEN geweest, daar moesten we naar boven lopen 1100 meter hoog, en het pad was 50 cm breed en allemaal rood zand, en aan de zijkanten hoge afgronden. We zijn tot 850 meter gekomen en toen waren we helemaal kapot. Maar we moesten ook weer terug over dat smalle pad, en kwamen ook nog tegenliggers tegen, en ook nog eens 40 gr.Maar we hebben het overleeft. In MARIENTAL HADDEN WE EEN MOOIE LODGE, met een glazen deur naar het balcon, Ria dacht dat hij open stond en liep er heel hard tegen aan, aan mij had ze niet zo veel steun want ik moest zo vreselijk LACHEN dat ik echt in mijn broek ........
28 oktober naar het KOKERBOMEN bos geweest was erg mooi,Toen naar de FISH RIVER CANYON daar veel gelopen was prachtig.
Waar wij logeren is altijd in de MIDDLE OF NO WHERE echt heel afgelegen, maar over het algemeen prachtige lodges met zwembad. We hebben deze reis ongeveer 20 hotels en lodges gehad, dus best een zware reis, maar heel erg mooi , we hebben er geen spijt van.
Nog naar een WIJNBOERDERIJ GEWEEST, niks voor mij maar RIA had de middag van haar leven, Nu in Kaapstad naar de TAFELBERG geweest dat was een geweldige ervaring. En naar KAAP DE GOEDE HOOP daar een wandeling van anderhalf uur gemaakt , het stormede er heel erg windkrach 9 of 10 , en het was niet zo maar een wandeling, het ging over rotsen omhoog , echt klimwerk. Paar keer omver geblazen maar alles kwam toch nog goed. Nu gaan we KAAPSTAD in vanavond om 23.30 vliegen we weer terug. eerst nog even alle randen op maken. excuus voor de eventuele fouten, maar wij hopen dat we het goed gemaakt hebben met deze mail. ALLEMAAL liEve groetjes uit ZUID- AFRIKA, ria en nel

  • 01 November 2012 - 11:31

    Anneke Peters :

    nou ik lees het weer hoor de oudjes hebben het weer goed voor elkaar En Ria je weet toch boem is ho ook in het buitenland Ik kan me voorstellen dat nel erg moest lachen Heeel pijnlijk allemaal Van je vrienden moet je het maar hebben he Maar alle gekheid op een stokje ,ik begrijp wel dat jullie een hele mooie reis hebben gehad ,en de ongemakken horen er natuurlijk bij jammer dat het weer afgelopen is maar sparen maar voor de volgende trip he en Nel je had toch wel een verschoning bij je he Nou tot horens maar weer en goede reis terug bije bije

  • 01 November 2012 - 22:12

    Heleen Van Biezen:

    Lieve Dames,

    Ik heb genoten van jullie reisverhalen.
    Heb dit nog nooit op deze manier beleefd en ik moet zeggen:
    is voor herhaling vatbaar.......

    ps het is volgens mij niet de eerste keer dat Ria door een glazen pui probeert te lopen ha ha ha.


    Liefs Heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5914

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 02 November 2012

24 dagen Zuid-Afrika, Namibie, Botswana, Zimbabwe

Landen bezocht: