namibie - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu namibie - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu

namibie

Door: ria en nel

24 Oktober 2012 | Nederland, Vlaardingen

eindelijk, eindelijk, daar zijn we dan . Na heel lang zoeken INTERNET gevonden in SWAKOPMUND . Heel lang niets van ons gehoord, sorry . maar ze weten hier niet eens wat internet is. ETOSHA park was prachtig heel veel gezien , wel 40 Olifanten kwamen rustig aangewandeld bij de waterplaats, dit gebeurt nooit maar nu wel.en leeuwen, zebra;s .apen. giraffen, enz. Ook bij de HIMBA;S geweest, we voelde ons daar erg thuis. Lekker in laten smeren met bruin spul, Nu zijn we in SWAKOPMUND en het is erg koud. van 40 gr naar 17 gr,is wel wennen. Morgen gaan we de beroemde zandduinen opzoeken,hoop dat het daar wat warmer is. We maken hele lange dagen,, maar het is de moeite waard. Vandaag hebben we een rustdag voor het eerst nou daar waren we wel aan toe.
We weten niet wanneer we weer op internet kunnen ik denk over een dag of 5 in afrika. GROETJES ALLEMAAL, hier gaat alles prima,we hebben ook een hele leuke groep mensen. WEL ERG WEINIG MANNEN DAT IS DAN WEER JAMMER,

• 24 Oktober 2012 - 16:25

Andrea:

Kan jullie dat internet schelen...vroeger had je alleen luchtpost...we weten toch door de sms-jes dat alles goed gaat?
    Veel groetjes uit Bleiswijk

• 24 Oktober 2012 - 18:33

Adrie En Laura:

Zo we lezen waar jullie allemaal heen gaan is het volgens ons een prachtige reis.Inderdaad die vrije dag zullen je wel nodig hebben,maar ja jullie kunnen wel wat aan.

groetjes uit Middelburg

• 24 Oktober 2012 - 19:59

Han:

Jullie hadden mij kunnen vragen....

Han.

• 24 Oktober 2012 - 21:50

Heleen Van Biezen:

Hallo meiden, leuk dat jullie zo genieten en wat fijn dat wij op deze manier mee mogen genieten .
    Kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal..........

liefs Heleen
    xxxx

• 25 Oktober 2012 - 14:25

Annekep:

hallo die dames heel leuk dat de reis zo leuk is en die mannen och die zijn toch niet zo sportief als jullie twee heb je alleen maar last van Het schiet al weer op dus geniet er nog maar van veel plezier nog en tot horens gr ann

• 25 Oktober 2012 - 17:17

Brigitte:

Hoi Nel
    Leuk om weer een berichtje van je te lezen.Ben erg benieuwd naar de foto's.
    Geniet van je reis en doe de groeten aan Ria/Pietje.

groetjes Brigitte

• 27 Oktober 2012 - 21:56

Esther Janssen:

Hallo Nel en Ria,

Wat goed om te lezen dat jullie zo genieten....... Dat wordt een lange avond bijkletsen als jullie terug zijn.
    Fijne vakantie nog!!

Groeten Esther