op naar Namibie.... nog steeds geen internet ;-) - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu op naar Namibie.... nog steeds geen internet ;-) - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van nelvandervlugt - WaarBenJij.nu

op naar Namibie.... nog steeds geen internet ;-)

Door: Mariska

18 Oktober 2012 | Nederland, Vlaardingen

Hoi Hoi, hier Mariska nog even.
Nel en Ria hebben nog geen internet (dat bestaat volgens mij niet in Botswana, hihi)

Dus nog een keertje een kort verslagje van mij. Ik denk dat ze vanaf morgen misschien weer zelf een verslagje kunnen schrijven.

Nel en Ria zijn gisterenavond weer terug gekomen van hun reis in de Okavanga delta. Ze zijn daar met kleine vliegtuigjes naar toe gegaan, hebben daar een nacht geslapen, en zijn gisteren weer terug gevlogen naar de bewoonde wereld (in Botswana). Het waren prachtige dagen, schreef mijn moeder.

Vandaag is een reisdag. Ze gaan een enorme afstand afleggen met de bus. Ze verlaten vandaag Botswana en komen vanavond aan in Namibie... als alles goed gaat.
Namibie is wellicht iets meer ontwikkeld (ze hebben er in ieder geval verharde wegen)....
Dus wellicht vanaf morgen meer nieuws van Ria en Nel uit Namibie!

• 18 Oktober 2012 - 16:41

Andrea:

Geeft niks hoor van dat 'geen internet' dan hebben we tenminste wat verhalen als jullie weer terug zijn, lekker ouderwets!

• 19 Oktober 2012 - 14:24

Anneke:

bedankt mariska voor het verslag ze zullen het wel leuk hebben zo samen Het is eenn hele andere wereld dan hier Zon reis maak je maar een keer toch Nel heeft anders al vele reizen gemaakt he ,fijn voor haar gr ann

• 20 Oktober 2012 - 20:08

Laura En Adrie:

Hallo

Zo zus dit zal wel een hele belevenis geweest zijn,echt iets voor jou lekker de natuur in.Fijn steeds wat van jullie te horen.Goede reis verder en weer tot horens.

groetjes van ons.